Hartolan seniorit (Hartolan kansalliset seniorit ry) on rekisteröity, puolueisiin sitoutumaton yhdistys.

Haluamme luoda puitteet vapaaehtoiselle yhdessäololle ja antaa virikkeitä arjessa elämiselle, kun työelämä ei enää sido.

Olemme elämänmyönteisiä, asenteeltamme positiivisia ja suoraselkäisiä. Kannamme vastuuta itsestä ja muista. Ympäristö sekä perinteiden kunnioittaminen ovat meille myös tärkeitä.

Kuukausittain kokoontuessamme meillä on usein mielenkiintoisia esiintyjiä ja esitelmiä monenlaisista aihepiireistä. Tarjoamme tietoiskuja sotepalveluista, kunnan asioista, erilaisten muisti- ja muiden sairauksien ehkäisemisestä. Henkinen ja fyysinen hyvinvointi on meille tärkeää ja pyrimme edistämään terveyttä.

Teemme retkiä lähialueille ja vähän kauemmaksikin esim. teatterin, taidetapahtumien ja musiikkiesitysten innoittamina. Yhteiskuljetuksia käytämme aina kun vain mahdollista kustannusten pitämiseksi jokaisen kukkarolle sopivana.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Yhdistyksemme on Kansallisen senioriliiton ja Hämeen kansallisen senioripiirin jäsenyhdistys.