Puheenjohtajan kesätervehdys

Hyvät seniorit

Lämmin kiitos Teille kaikille aktiivisesta ja hyvin menneestä alkuvuodesta. Meillä on ollut runsaasti erilaisia tilaisuuksia kokouksia, luentoja, ulkoiluaktiviteetteja jne. Uskon että meille jokaiselle on jäänyt hyvä mieli tavatessamme toisiamme ja olemme myös rentoutuneet arjen rutiinien välissä. Toivon että tällä kaikella yhteisellä tekemisellä ja tapaamisillamme on ollut meille merkitystä.

Toivotan teille kaikille aurinkoista, virkistävää ja rentouttavaa kesää. Nautitaan luonnosta ja läheisten seurasta. Toki yhteisiä tapaamisiakin meillä kesän aikana on.

Hyvää kesää, nähdään kesän tapahtumissa.

Pekka